Sorø Friskoles Støtteforening

Det er nu muligt at melde sig ind i vores støtteforening

Ved indmeldelse i støtteforeningen, bidrager du økonomisk til at Sorø Friskole først og fremmest kan blive en realitet. Du kan følge udviklingen af skolen her på siden og på vores facebookside "Opstart af friskole i Sorø i 2024".

Indmeldelsen sker ved at betale kontingentet på 75,- til vores erhvervskonto hos Merkur Bank: reg. nr. 6685, konto nr. 0020681217. I overførslen skriver du dit navn. Send derefter en mail til info@soroefriskole.dk med overskriften "Støtteforening". Hermed giver du Sorø Friskole tilladelse til at gemme din mailadresse mhp. indkaldelse til fremtidig generalforsamling.

På forhånd tak!

Mads

Næstformand

Klara